Volkswagen praznuje svetovno premiero novega modela Tiguan
Na svetovni premieri Volkswagen predstavlja povsem nov model Tiguan in s tem tretjo generacijo enega izmed svojih najboljše prodajnih modelov. Več kot 7,6 milijona kupcev je izbralo ta kompaktni SUV od njegovega začetka leta 2007. Novi model bo na prodajnih mestih na voljo že v prvem četrtletju leta 2024.
Nove tehnološke inovacije, uresničene s pomočjo platforme MQB evo, izboljšajo Tiguan na praktično vseh področjih. Novi hibridni pogoni z električnim dosegom približno 100 km naredijo ta SUV bolj učinkovit kot kdajkoli prej. Poleg tega bo polnjenje iz omrežja hitrejše pri vseh različicah eHybrid, prav tako pa bo prvič standardno omogočeno tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC). Digitalni kokpit, zasnovan z veliko pozornostjo do detajlov na osnovi platforme MIB4, četrte generacije modularne matrike za zabavo in informacije, ponuja najvišjo raven informacij in prinaša digitalne storitve in aplikacije na krov. Koncept upravljanja je zasnovan tako, da je dosledno samopojasnljiv. Poleg tega so nove sisteme, kot je pnevmatska masažna funkcija za sprednja sedeža ali IQ.LIGHT HD matrični žarometi - ki se prvič uporabljajo v modelu Tiguan - izpeljali iz premium modela Touareg. Novi sistem prilagodljivega upravljanja podvozja DCC Pro optimizira udobje in dinamiko. Najnovejša generacija Park Assist pa avtomatizira parkiranje in izparkiranje iz parkirnih prostorov.
Ekspresivno oblikovanje in izboljšana aerodinamika. Kompaktni SUV prihaja s popolnoma novo obliko. Kot posebaj izstopajoča značilnost ima sprednji del vozila močan videz z novimi LED-žarometi. Odprtine za zračne rešetke so zdaj locirane na zunanjih straneh odbijača, kjer zračne zavese zagotavljajo optimalno usmerjanje zraka. Jasno oblikovan sprednji del poudarja dejstvo, da se koeficient zračnega upora izboljša iz 0,33 na 0,28. Silhueto zaznamuje športna oblika blatnikov nad novimi kolesi (platišča do 20 palcev). Nov horizontalni LED trak poudarja nezamenljiv zadnji del Tiguana.
Nova generacija kokpita in infotainment sistema. Notranjost Tiguana predstavlja popolnoma nov koncept oblikovanja. Izstopa po visokih standardih materiala in izdelave. Poleg tega je nova postavitev kokpita intuitivna za uporabo, tesno integrirana ter ima čisto in pametno oblikovanje. Moduli vključujejo nov Digitalni kokpit (digitalne instrumente z protiodsevno prevleko v formatu tabličnega računalnika), infotainment zaslon, ki meri do 38 centimetrov (15 palcev) in ima popolnoma novo strukturo menija in grafiko, nov head-up prikaz (projekcije na vetrobransko steklo) in novo večfunkcijsko stikalo za izbiro načina vožnje z integriranim OLED prikazom. Ta nova vrteča kontrola s svojim lastnim mini zaslonom se uporablja za nadzor voznega profila, glasnost radia ali tudi barve ozadja. Nasprotno pa je mogoče številne funkcije vozila in infotainmenta enostavno prilagoditi z uporabo naravnega jezika z novim glasovnim asistentom IDA.
Učinkovit nabor pogonov. Zahvaljujoč MQB-evo je mogoče v Tiguan implementirati različne vrste pogonov. Na primer, na voljo bodo turbodizelski motorji (TDI), turbobencinski motorji (TSI), blagi hibridni turbobencinski motorji (eTSI) in prihodnje sistem plug-in hibridov (eHybrid), ki bodo ekskluzivno ponujeni v povezavi z avtomatskim menjalnikom (DSG). Kot na modelih Volkswagen ID. in novem Passatu, se bo v prihodnje prestava menjala s stikalom na volanskem drogu na desni strani volana s samopojasnljivim delovnim principom. Stikalo se obrača naprej na "D" za vožnjo naprej in nazaj na "R" za vzvratno vožnjo, medtem ko se ročna zavora aktivira s pritiskom na stran stikala.
Elektronsko nadzorovano podvozje za dodatno udobje in dinamiko. MQB evo zagotavlja osnovo za novo generacijo podvoza. Poleg številnih individualnih ukrepov je Volkswagen prenovil prilagodljivo nadzorno enoto DCC: z izbirno enoto DCC Pro z dvemi ventili za blažilce. Nov model je dodatno opremljen standardno z upravljalnikom dinamike vozila - sistemom MQB, ki je prvič nastopil v trenutnem Golf GTI. Sistem nadzoruje funkcije elektronskih diferencialnih zapor (XDS) in lateralne dinamične komponente v nadzorovanih blažilcih v sistemu DCC Pro. Posegi v zaviranje kolesa in selektivne spremembe v trdoti blažilcev vodijo do večjega udobja in izboljšane zmogljivosti med dinamičnim zavijanjem. S tem se poveča stabilnost, okretnost in preciznost ravnanja vozila.
Sedeži za dolge razdalje. Novi sedeži ergoActive Plus s štirismerno pnevmatsko nastavitvijo ledvenega dela in pnevmatsko 10-komorno funkcijo masaže se odlično ujemajo s kakovostnim značajem Tiguana. Poleg tega obstaja funkcija programiranja za samodejno aktivacijo ogrevanja sedeža ali prezračevanja sedeža pri določenih zunanjih temperaturah.
Žarometi v visoki ločljivosti (HD) prvič v modelu Tiguan. Tiguan je prvi model na osnovi platforme MQB, ki je bil predstavljen z novo razvitimi matričnimi žarometi IQ.LIGHT HD2. Interaktivni sistem osvetljevanja je bil hkrati razvit tudi za premijski Touareg - oba SUV-ja zato delita enako osnovno obliko žarometov. HD pomeni visoko ločljivost svetlobnih virov. V primeru Tiguana to predstavlja 38.400 večpixlovih LED diod (19.200 večpixlovih LED diod na žaromet) katere razsvetljuje cesto in okolico na popolnoma novo raven, s tem pa izboljšuje udobje in varnost.
Visokozmogljivi asistenčni sistemi. Tiguan je standardno opremljen s številnimi sistemi za udobje in pomoč. Poleg sistema Side Assist (sistem za menjavo pasu), Front Assist (avtonomno zaviranje v sili), Lane Assist (sistem za ohranjanje pasu) in Rear View (sistem s kamero za vzvratni pogled), so med njimi tudi prikazovalnik dinamičnih prometnih znakov. Na voljo bo tudi široka paleta dodatnih sistemov, med drugim: Park Assist Pro s sposobnostjo oddaljenega parkiranja (za samodejno vožnjo v in iz parkirnih mest, ki jo nadzoruje voznik od zunaj vozila s pomočjo aplikacije na pametnem telefonu) in sistem Trailer Assist (za pomoč pri manevriranju s prikolico).
Večji prtljažni prostor v Tiguanu. Novi Tiguan se je povečal za približno tri centimetre v dolžino. Višina, širina in medosna razdalja ostajajo praktično enake predhodniku. Kapaciteta prtljažnega prostora nove generacije kaže, kako dobra je izraba prostora: čeprav je SUV le nekoliko daljši, se je kapaciteta prtljažnega prostora povečala za 37 litrov na 652 litrov.